söndag 18 september 2011

Ledig söndag















Idag är det en perfekt dag för mys och tända ljus!

Tänk vad skönt det är att vara ledig! Vakna utan att väckarklockan ringer. Hade tänkt mej en dag med lite trädgårdsarbete, men eftersom det regnade så blev det inget sånt.
Jag vet att det ligger en del kläder i Mathildas garderob som är för små, så idag var en perfekt dag för lite utrensning där och även påfyllning. Hon växer ganska mycket nu. Kläder som är inköpta innan sommaren är redan för små. Men det är ju så det ska vara.

Det kändes också skönt att veta att jag inte hade något löppass att ta mig igenom idag i detta regnväder. Men det hade min man! Han kom hem efter 19,4 km helt genomblöt och ville att jag skulle sätta på bastun. Helt förståeligt! Man blir så kall när det regnar på en. Hoppas verkligen på bättre väder nästa helg!

Nu blir det soffan, en bok och några tända ljus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar