fredag 16 september 2011

Bröllopsdag - 20 år


I onsdags den 14 september för 20 år sedan så gifte vi oss i St Kils kyrka. Det var en fin höstdag som startade med regn, men lagomt till eftermiddagen som sprack det upp och solen tittade fram, om jag inte minns fel.






















Klänningen som jag hade valt, var en prinsessliknande klänning, typ gräddbakelse. Det var ju så modet var då, men bara något år efter så ändrade sig modet och det var inne med lite mer raka klänningar utan krusiduller. Det hade jag kanske mer valt i dag, men inte då. Frisyren kanske jag heller inte hade valt idag. Men det var så jag ville se ut då.





















14 september 1991

Så idag, så kom jag på, att klänningen hänger ju fortfarande i klädkammaren i källaren. Så jag kunde inte motstå frestelsen att ta fram den igen och testa om jag fortfarande kommer i den. Och hör och häpna! Jag fick upp blixtlåset och kunde t o m andas. Men lite mer tight satt den nu än för 20 år sedan. Men det gör inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar