torsdag 24 november 2011

Lussebullar

Har bakat lussebullar idag! Det är avkopplande med bakning. Men jag gör det alldeles för sällan, och det tycker min man också.





















Men innan jag börjar baka adventsfika, så behöver jag ha lite adventsstämning här hemma. Så det blev fönsterputsning och byta av gardiner i köket. Adventsstjärnorna kom också upp i köket. Lite tidigt kanske, men när det ändå är så nära 1:a Advent så fick det bli så. Julmusik i CD-spelaren och sen var det bara att sätta fart med degen.















De smakade riktigt gott! Saftiga och fluffiga blev de dessutom. Hoppas bara att de håller sig fina tills imorgon. Ja, fina och fina. Utseendet på dom är ju lite varierande, måste jag ändå erkänna.















Nu är vi redo för 1:a advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar