tisdag 2 april 2013

Påsklov















Nu fortsätter mitt påsklov. Hade ett avbrott idag med ett arbetspass. Men nu är jag ledig igen tillsammans med dottern. Ska bli skönt!
Visserligen så verkar det vara en hel del på schemat. Besök med övernattning. Fikabesök. Förhoppningsvis ett köp av en efterlängtad sak, eller vad man ska kalla det, till Mathilda. Eventuellt så kanske det blir en tjejkväll framöver också. Får se vad veckan har att erbjuda.

Jag ska även försöka få det lite mer hemtrevligt i lägenheten. Lite mer på väggarna. Försöka ta fram fotografier som jag sätta på väggen.
Väntar på köksmattan som är beställd. Längtar! :-)

Har haft trevligt besök av L ikväll. Alltid lika roligt! :-)
Det är värdefullt med vänner och jag känner mej rik! Har verkligen fantastiska vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar