onsdag 4 januari 2012

Träning















Det är så fantastiskt bra att ha en egen träningslokal en trappa ner. Borde ha utnyttjat den mer, bara. Men nu är jag på gång! Micke gjorde iordning vårt förråd för några år sedan. Fräschade upp väggar och tak och fixade lite träningsprylar. Stor golvyta för träning (om det inte är så att det hamnar lite andra grejer där, vilket det ibland gör).

Min tanke är att träna något varje dag. Behöver inte vara så länge, bara att man byter om och svettas lite under ca 20-30 min. Sen är tanken att detta varvas med några längre pass också. Kanske på något av de träningscentran som finns i stan och även något typ av konditionspass hemmavid; typ löpning eller snabb promenad.

Började ju året med att vara lite hängig, så jag ligger fortfarande efter. Men har nu tränat i två dagar i sträck. Känns ändå som en bra början!

Har även ett mål med min träning. Men det är än så länge sekretessbelagt och jag får se om jag lyckas förverkliga det eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar