fredag 20 januari 2012

En ledig fredag!

Har haft ännu en ledig dag! Skönt att vara ledig två dagar efter varann. Man kommer ner lite mer i varv och kan även få lite mer gjort. Lite motsatsförhållande där, kanske. Men det är så det är...

 













Jag har idag rensat min garderob på kläder som jag inte använder. De hänger där år efter år och jag tänker att någon gång kommer jag att använda dom. Men nu bestämde jag mej för att om kläderna har hängt där länge och väl, så kommer jag nog inte att använda dom. Så det blir en tur till Gengåvan till veckan för att lämna in lite kläder.















Tog också en sväng runt i trädgården för att se hur det såg ut nu när det är minusgrader. Kanske hitta några fotoobjekt. Och det fanns det massor. Men det var kallt om fingrarna, så det blev inte någon jättelång stund utomhus. Men lite bilder kunde jag ta i alla fall.
Lär mej mer och mer om fotografering, och tycker det är så kul! Har t o m anmält mej till en fotokurs här i vår. Ska bli intressant!















Hämtade Mathilda på skolan och sen så for vi till F&S för ett jympapass, innan det var dags för fredagsmys. Ikväll festade vi loss på Tacos och snart så blir det nog lite godis också.

Önskar er alla en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar