torsdag 19 januari 2012

Award


Jag har fått en fin Award av snälla Annelie. Lägger ut den nu och skickar vidare den till 5 st andra supertfina bloggar.Tack fina Annelie för att du skickade till mig!! =)




Till Awarde hör en uppgift.Liebster är ett tyskt ord och betyder "Käraste" och utnämningen ges endast till bloggare med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:Tacka den som har gett dig utmärkelsen och länka. Skriv ner de 5 bloggar som man vill ge awarden till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem. Till sist hoppas man att dom utvalda vill lämna utmärkelsen vidare...



Det finns många fina bloggar, men jag skickar denna award till:

Christinas vita hemsydda
Min karusell
Charlottes hjärtestunder
Johannas tårtor

Jag följer inte så många bloggar, så det blev bara att jag skickar till 4 stycken. Men det här är några bloggar som jag tycker mycket om att läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar