måndag 30 januari 2012

REA!






















Har idag fyndat! Jag gillar ju rea, men jag gillar inte trängsel i affärerna. Så mellandagsrean är inget för mej. Jag tittar in i butikerna när det lugnat sig lite, och då finns det ju inte alltid så mycket kvar att välja på.

MEN idag hade jag turen att hitta en skidjacka som Mathilda önskade sig innan jul. HALVA PRISET! Så fantastiskt bra! Men det fanns bara EN jacka kvar. Provade den och den kändes trång, så förhoppningsvis passar den till Mathilda! Håller tummarna.
















Fann även en väska, till mej. Egentligen så har jag ju väskor, men det är så roligt med något nytt. Och eftersom det var rea även på den, så slog jag till! Den är av märket Ulrika, som jag gillar så mycket pga att väskorna är så mjuka och snygga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar