söndag 1 januari 2012

Ett Gott Nytt År!

Ett nytt år har precis börjat! Har försökt att summera året som gått, men har inte riktigt orkat ännu. Brukar inte bli så tagen av en förkylning, som jag nu har blivit. Är helt slut. Men en summering kommer eventuellt när jag piggat på mej.


Nyårspyssel - ljusmanchetter

















Innan gästerna anlände och innan maten började förberedas, så tog vi en promenad i det vackra vädret. Kände att lite frisk luft och rörelse gjorde nog gott åt både kropp och själ.

Frostigt gräs























Det finns nu lite tunn is på sjön. Ser lite vintrigt ut. Äntligen!
























Nyårsafton 2011 firades tillsammans med goda vänner. Lugnt och stilla. Trevligt helt enkelt.






















När jag vaknade idag, så möttes jag av ett vinterlandskap! Ljuvligt! Gillar snön! Har längtat efter den!
Nyårsdagen har annars varit lugn. Micke och jag har mest legat i soffan läst varsin bok, förutom fika och matpaus. En skön tillvaro helt enkelt.
Mathilda har en kompis som sover över här några dagar och de roar sig så bra på egen hand. Snöbollskrig med grannen, som var ute och skottade snö. Wii-spel. Ja, de verkar ha det kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar