torsdag 14 oktober 2010

Förkylning

Ja, då har jag klarat av Lidingöloppet, och därmed en Svensk Klassiker! Men vad hände efter det? Hur har det gått med träningen?

Inte alls bra! Har inte tagit ett enda löpsteg efter loppet! Det blev inte alls som jag hade planerat.

Min syster gifte sig helgen efter Lidingöloppet, och under veckan innan bröllopet gick av stapeln fanns det helt enkelt inte någon tid över för träning, och inte att bli sjuk heller. Skulle ju både sjunga och spela på vigseln.

Söndagen efter bröllopet kände jag mej lite hängig. Fick ont i halsen under eftermiddagen, och la mej att sova efter att våra gäster hade rest hemåt. Sov ett par timmar utan problem, och vaknade till framåt kvällen och insåg att jag snart skulle lägga mej för natten...

Dotter blev hängig hon också, så det blev en v.a.b-dag på månaden. Men sen var det bara att bege sig till jobbet, även om det nog inte hade skadat att vara hemma någon dag till.

Denna förkylning har sedan hållt i sig mer eller mindre i snart 14 dagar. Är så illa trött på att vara förkyld!
Men imorgon tror jag att det är dags. Dags att snöra på sig löparskorna och ta en tur i skogen! Längtar efter att få röra på benen igen! Hoppas på sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar