söndag 6 mars 2011

Sång ger energi

Det är verkligen roligt att sjunga. Man ger, men får också mycket tillbaka.
Mitt liv är just nu fullt av spännande saker, och en del ospännande också för den delen. Men eftersom jag har känt mej lite trött och sliten, under en tid, så har jag börjat att skära ner på mina åtaganden. Känns väldigt moget...men också välbehövligt. Man behöver ju tid för att andas också.

Fick förfrågan för en tid sedan om jag ville vara med och sjunga i kyrkan idag. Och jag jobbar ju hela helgen, så till en början var jag mycket tveksam till att tacka ja.
Men jag tänkte om. Det ger ju också energi och kraft att vara med och sjunga i gudstjänsten. Att sjunga och spela är ju något av det jag gillar mest att göra!

(Helgen schema såg ut så här:
Lördag - övning 11-13. Jobbar 13.30-21.30.
Söndag - Jobba kl 06.45-15.00. Direkt till kyrkan för övning och gudstjänst kl 16.00-ca 17.30. och lite eftersnack på det).

Är glad att jag tackade Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar