måndag 14 juni 2010

Förberedelser

Försöker att ladda inför cykelturen, men har inte mått riktigt bra den senaste veckan. Har inte varit sjukskriven, men känt mej lite hängig. Hoppas verkligen att kroppen kommer igång igen. Har varit till apoteket idag och inhandlat lite varor som förhoppningsvis kan hjälpa till. Skall utvärdera imorgon!

Men förutom det så känner jag mej laddad!! Ska bli kul! I alla fall så känns det så innan loppet har startat, vilket i och för sig är bra. Har inte börjat att ladda kroppen än med pasta o dyl. Vet inte riktigt om jag skall bry mej om det heller.

Stämde av lite med min bror idag, som också skall cykla med. Kändes som om jag hade ganska bra koll på läget, men det var några få saker som jag bara "måste" ha för att inte riskera att det inte går bra. Bl a skoöverdrag. Regnar det så kommer mina skor annars att bli genomblöta och fötterna kalla. Och det vill jag ju inte. Så imorgon får det bli en tur till Team Sportia för att inhandla (om det nu finns några kvar...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar