måndag 31 december 2012

Ett Gott Slut - 2012


















Då har ännu ett år gått till ända. Har försökt att summera år 2012 i tanken idag. Många tankar blev det...

Mitt år har varit omvälvande. På flera sätt. Både negativt och positivt. Det har varit ett tungt år, men slutet har varit desto ljusare. Känner mej trött och sliten. Kanske inte så konstigt med tanke på separation, försäljning av hus, flytt och samtidigt fungera i arbetslivet och som mamma. Men nu, när det värsta är över, så mår jag ändå bra!

En god vän till mej gav mej ett ord på vägen: "Se jag gör allting nytt"! Och det kändes så rätt i min situation. För det är en trygghet i att ha en Gud att förlita sig på när allting rasar runt omkring. Och en förtröstan på att Han kan göra allting nytt. Att livet går vidare och blir bättre. Det är min förhoppning inför framtiden och år 2013.

Tulpaner är en av mina absoluta älsklingsblommor! Dom ger hopp om en vår så här i vintertid!

Önskar er alla ett Gott Slut på 2012!
Kram Rakel




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar