onsdag 12 oktober 2011

Fotografera















Frukter i en saluhall

När vi var bortresta i helgen så följde naturligtvis min kamera med på resan! :-) Många bilder blev det! Tänkte på när man hade en analogkamera med 24- eller 36-rulle. Hur många rullar hade det gått åt då under helgen? Kan iaf konstatera att så mycket bilder som jag tog under helgen med min digitala kamera skulle jag aldrig ha tagit med min gamla kamera. Det hade blivit alldeles för dyrt!




Mosaik; design av Gaudi



Pallar; design av Gaudi.

Försökte att radera de bilder som jag direkt kunde se inte blev bra, efter varje dag. Men likväl kom jag hem med knapp 500 bilder på minneskortet. Så nu väntar det gedigna arbetet att sortera bilderna och radera de bilderna som jag inte skall ha kvar. Men det tar tid...har bara börjat ännu...




En mur i parken Güell i Barcelona


1 kommentar:

  1. Vad härligt med en resa så här på hösten! Och fina bilder blev det också! Kram

    SvaraRadera