torsdag 16 juni 2011

Bröllop





















I torsdags så kom de första bröllopsgästerna att anlända till vårt hem. En av mina bröder med sin familj, fru och 3 pojkar, kom för att bo hos oss. De hade med sig sin husvagn som de parkerade på vår garageuppfart. På fredagen kom ytterligare en bror med sin fru och deras 3 flickor också för att gästa vårt hem denna helg.


I lördags så gifte sig min yngsta bror med sin älskade brud! De var verkligen vackra! Bruden hade en grymt fin brudklänning!


Jag och ytterligare en av mina systrar skulle sjunga på vigseln. Så vi var till kyrkan på morgonen och övade med de 3 bröderna och en kompis till brudgummen. Sen var det dags att åka hemåt igen för att ta en dusch och klä sig fint och sedan återigen bege sig till kyrkan.

Det gick bra att sjunga. Klarade av det utan att gråta. Jag brukar bli så rörd, men jag försökte att inte titta så mycket på brudparet för då visste jag att det skulle vara kört.


Det blev en rolig fest med tal, sång och mycket musik. Min ena systers äldsta dotter, 6 år, sjöng en sång på festen. Intet öga var torrt. Hon var så duktig och tonsäker! Är klart imponerad av hennes mod!


Stort GRATTIS till de fina brudparet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar