lördag 8 september 2012

Trädgårdsarbete


















Om drygt en vecka så är det dags för fotografering av vårt hus. Vilket innebär en hel del jobb innan jag törs släppa in fotografen här hemma.

Samtidigt som det behövs fixas inomhus, så är det också en utsida som måste göras iordning. Grus- och jordhögar på garageuppfarten som ska bort. Rabatter som ska fixas och skarvar mellan plattorna som måste rensas. Ja, det finns en hel del att ta tag i.

Men som tur är, så har jag idag fått hjälp av min syster L och hennes man. Det blir så mycket roligare och det går så mycket fortare när man är några stycken som hjälpa åt. Så idag hann vi få i ordning en hel del runt huset. Det känns så otroligt skönt! Då kan jag fortsättningsvis rikta min uppmärksamhet på alla rum inne i huset.

Nu är det lördag kväll redan och nu blir det lördagsmys med Mathilda!

Önskar er alla en fortsatt fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar