lördag 1 september 2012

Sjukdomsvinst


















Började dagen med sovmorgon. Kändes skönt att sova ut! Men jag kände mej lite hängig redan från start. Efter frukosten så var det trädgårdsarbete på schemat. Lite rabatter som måste rensas innan huset läggs ut för försäljning. Men det där med att sitta böjd var inte så bra för mitt redan onda knä. Men det blev i alla fall några rabatter rensade. :-)

Fortsatte sedan med gräsklippning...ack så långsamt det gick...! Jag som brukar ha ett bra tempo i benen. Idag var det tungt!

Efteråt blev jag liggandes i soffan under en filt. Började frysa så, och det visade sig att jag hade lite feber. Försökte flera gånger att få lite krafter till att i alla fall ringa till pizzerian för att gå dit och hämta min pizza. Men orken var som bortblåst. Så jag har sovit i omgångar under eftermiddagen i soffan. Och ätit några bilar...sjukdomsvinst!

Men nu så här på kvällskvisten efter lite Ipren, så är jag piggare och ska nu inta dagens måltid. Hoppas på en piggare dag imorgon!

Önskar er alla en skön lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar