söndag 13 januari 2013

Mitt kök













I mitt kök så har jag ett nytt köksbord! :-) I villan hade vi en köksö som vi satt och åt de flesta måltiderna vid, när vi bara var familjen. Så det fanns inget köksbord att ta med sig.
Hittade ett bord som jag gillade på MIO. Hade egentligen tänkt ett runt bord. Gillar runda bord! Men köket var lite för litet för det. Så det fick bli ett "vanligt". Är i alla fall väldigt nöjd med det bordet jag till slut fastande för. :-)


















Börjar också få lite mer ordning i min lya. Det är inte riktigt så många kartonger kvar nu att packa upp. Men jag väntar på att få lite omtapetserat. Jag går lite i väntans tider som det är nu. Skulle behöva köpa något mer förvaringsmöbel, men har inte riktigt kommit fram till vad jag vill ha. Så jag ser tiden an lite.

Denna helgen har Mathilda och jag haft fikabesök både lördag och söndag. Och det är så roligt! Älskar när vänner kommer på besök! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar