söndag 20 januari 2013

Fantastisk helg!


















Lycklig! Ja, så känner jag mej! Varit i Stockholm tillsammans med någon jag tycker mycket om! Haft det otroligt trevligt och bra på alla sätt och vis.















Upplevt fin natur i det kalla fina vintervädret. Varit kulturell och varit på fotografiska muséet. Inhandlade nya skor på Runners' Store. Det var inte med i planeringen, men när det råkade vara halva priset så kändes det för bra för att låta bli. Det blev ett par Icebug. Imorgon blir det testpromenad tillsammans med Mathilda och eventuellt med någon mer.



















En av kvällarna var vi på Restaurang AG - www.restaurangag.se - och åt såå god mat! En annorlunda miljö. En nedlagd silverfabrik som nu blivit restaurang. En matställe för köttälskare! Åt bisonkött för första gången i mitt liv, och det var en fantastiskt upplevelse! Var till en början skeptisk, men känner mej väldigt nöjd med att jag valde det.


















Besökte även delar av Lidingöloppet och insåg att jag har minnesluckor över vart jag har sprungit.


















Kände inte alls igen mej på vissa ställen där jag kanske borde ha koll...men jag får skylla på att det nu var snö och att jag troligtvis var väldigt trött i slutet av de 3 milen.














Har träffat flera trevliga människor under helgen som jag hoppas få träffa igen! Ja, det har varit en mycket fin helg!

/Rakel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar