tisdag 2 november 2010

Ingen bra löpning

Tog mej ut i skogen på en löprunda på förmiddagen. Det hade precis börjat att regna. Men som tur var inget ösregn, utan lite skönt regn, faktiskt.

Hann inte ens upp till spåret innan mitt vänstra knä började kännas lite ömt. Promenerade raskt istället. Men fortsatte springa efter en kort stund. Sprang några hundra meter igen, men kände fortfarande av knät. Förstår liksom inte riktigt varför.

Har ju tränat hela året, om än lite olika träningsformer. Har lyckats träna upp mej till att orka springa 3 mil. Tar mej runt Lidingöloppet och hinner sedan inte ut under följande veckan på någon träning alls. Blir sjuk och träningsförhindrad av det. Det dröjer ca 14 dagar innan jag tar mina första löpsteg efter Lidingöloppet, och då får jag känning i mitt vänstra knä. Sedan har jag fått ont efter varje löppass. Känns otroligt tråkigt!! Får se hur länge det kommer att vara så här. Blir att försöka träna på annat vis ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar