onsdag 26 december 2012

Annandag Jul


















 Gamla stenbron

Det är tyst och lugnt i min nya lya. Sitter vid mitt nya köksbord och fixar med sådant som är tvunget så här i slutet av månaden. Mitt fina nya köksbord. Är så nöjd! Har tyvärr ingen bild att visa idag.

Ute är det plusgrader, vilket inte gillas alls. Min önskan är några få minusgrader så att snön ligger kvar. Det är vackert med snö och det gör världen ljusare. Gillar snön och vintern!

Har firat jul med tre av mina syskon, mina två systrar och en bror, och deras familjer och med dottern och min mor. Haft sköna och roliga juldagar. Passade på att hälsa på ytterligare en bror och hans familj dagen innan julafton, när vi ändå var i närheten. Tycker så mycket om mina fina syskon! Är så glad över dom alla!

Men nu är det snart slut på julen, men dock inte på min ledighet! Vilket känns väldigt skönt!
Ska försöka bringa lite mer ordning i mitt nya hem. Packa upp lite mer kartonger. Och även försöka njuta av livet!

God fortsättning på er alla!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar