måndag 4 juli 2011

Tapetsering

Klar med tapetseringen! :-)

Mathilda och jag pratade om att åka till IKEA idag under tiden som Micke hade Cross-pass. Men när tiden närmade sig att vi behövde åka. Så insåg jag att om jag stannar kvar hos mamma resten och eftermiddagen och kvällen, så kommer jag bli helt klar med tapetseringen. Vilken gjorde att jag fick en besviken dotter och en glad mamma.
Det blir en tur till IKEA imorgon istället.

Vi kunde städa bort alla tapetrullsrester och tapetbord mm. Så nu går det att bona golvet i vardagsrummet. Arbetsrummets golv blev lagt klart idag. Micke hann fixa klart det idag innan han åkte iväg till träningen. Så där är det möblerat och ser riktigt fint ut.

Det blir att inhandla lite gardinstänger och ev nytt golv till hallen imorgon efter att jag slutat jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar