tisdag 22 september 2015

Bakslag


Det här med att bli sjuk och hamna på sjukhus är ju inte nåt man önskar. Men är väldigt tacksam över den vård jag fått. Kroppen har tappat oerhört mycket kraft och energi. Den räcker inte så länge som jag vill. Att dessutom få ett bakslag och hamna inom vården igen, kändes väldigt onödigt. Det tog ner mej ytterligare. Men nu hoppas jag att jag återhämtar mej och att jag slipper fler sjukhusvistelser.

Det är ju ändå intressant och nyttigt att vara patient och se vården från den sidan. Förhoppningsvis hjälper det mej att bli en bättre sjuksköterska. :-)


I lördags tog min kära J, mej ut på en biltur och en promenad i sakta mak i väldigt fin natur. Solen sken och det var väldigt lugnt och tyst i skogen. Oerhört skönt för kropp och själ, även om jag var trött efteråt. Vi fotograferade en del och tog matpaus vid en fin rastplats efter stigen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar